המלצות

המלצות

שמי נטע, הגעתי להראלה בגיל 35, יצאתי כבר לאינספור דייטים. תמיד זה המשיך לדייט שני ושלישי, אבל אף פעם לא הצלחתי לנהל מערכת יחסים משמעותית. בעזרתה של הראלה המקסימה והצוות הנהדר שלה, קיבלתי את הכלים שעזרו לי לנהל זוגיות, והיום? אני נמצאת במערכת יחסים כבר יותר משנה ובקרוב מתחתנת!

נטע

שמי עופר, בן 32, עובד בהיי טק. יש לי המון חברים, אבל בשנים האחרונות לא הצלחתי ליצור קשר זוגי. כשהגעתי להראלה הייתי קצת סקפטי, התרגלתי כבר לאתרי שידוכים ולצאת לדייט ראשון כמעט כל שבוע. מהרגע הראשון הרגשתי שהיא באמת מקשיבה, היא שאלה אותי לא מעט שאלות. לאחר שנרשמתי, המתאמת התחילה לסייע לי. היא הכירה לי מספר נשים מדהימות, ולאחר הדייטים התייעצתי איתה. בהתאמה השלישית היה כבר קליק. בעזרתה של הראלה וצוות המשרד התחלתי בקשר זוגי מדהים.

עופר

שמי הילה, נשואה +2. לפני חמש שנים הייתי מיואשת מעולם הדייטים. עברתי כבר מאות דייטים בחיי, בהרבה מקרים נתקלתי בגברים שלא נראו כמו בתמונה, או כאלו שאמרו שהם עובדים בהיי טק, אבל בעצם יושבים בבית ולא עובדים! ואז הגיעה הראלה ישי, ראיתי את המודעה שלה וחשבתי לעצמי, אני באמת אלך לשדכנית? אבל אז חשבתי לעצמי, ניסיתי כבר אתרי הכרויות, אולי אתן הזדמנות דווקא לשדכנית? מהרגע הראשון הראלה הייתה שם בשבילי. הבנתי שבשבילה מדובר בשליחות, היא הבינה מהם הקשיים שלי וכיצד אני יכולה להתקדם במערכות היחסים, ומה עוד? בזכותה פגשתי את הגבר שתמיד חיפשתי.

הילה

האם החיים שלכם יכולים להשתנות בפגישה אחת קצרה? אני יודע שכן! שמי דני, בן 41 מרמת גן, התגרשתי לפני שלוש שנים. הייתי בטוח שהסיפור שלי עם הזוגיות נגמר. לא האמנתי שאני באמת אוכל למצוא אהבה שוב, אבל אז הגעתי להראלה ישי. מהפגישה הראשונה הרגשתי שהיא באמת נמצאת שם בשבילי, היא נתנה לי את הכלים כדי להמשיך הלאה לפרק ב. בעזרתה ובעזרת המתאמת המקסימה במשרד, הצלחתי לבנות מערכת יחסים מדהימה. בזכות דו-לב הגעתי לזוגיות שלא חשבתי שאוכל להגיע אליה.

דני

משתפת על השידוך המדהים שעשיתם לי ולרן. לא יכולתם למצא לי מישהו יותר מושלם ממנו, יש לנו חיבור מיוחד מאד, בוגר, בריא, מכיל ואוהב. אנחנו יחד כבר חודשיים וזה מרגיש הרבה יותר. 😊 הכרתם לי אותו כשכבר וויתרתי על רעיון הזוגיות, והוא מילא לי את הלב בחזרה בהמון אהבה, רוך ושלווה. הכל בזכות התמיכה והליווי יוצא הדופן של הראלה וגילית!. איזה מזל ששנינו נרשמנו אליכם, לא היינו מכירים בצורה אחרת. הלוואי וזה ימשך כך והוא יהיה האחד.

הי הראלה, לא התאפקתי, הורדתי את מורן בדיוק עכשיו, לא יודע מי מכן עשתה את ההתאמה,,, אבל וואווווווו.. היה ממש מושלם מבחינתי אני מקווה ומתפלל שגם לה היה מוצלח ושנמשיך להתראות תודה

למשפחת דו-לב היקרה!!! אני רוצה להודות לכם על הליווי והתמיכה, הייתן עימי לאורך כל הדרך, בכדי למצא אהבה ואכן מצאתי והתחתנתי לפני חודשיים. אני מאושרת, מאחלת לכן המון בריאות ושתמשיכו לעשות עבודת קודש נאמנה.